Marionett

Címkék: vélemény politika közélet schmitt pál

2010.10.31. 16:50

Csütörtökön még nagyon vártam. Azt hittem felülemelkedett. Nem tette!

Sajnos vagy nem(?), csak ma jutottam el odáig, hogy érdemben foglalkozhassak Schmitt Pál megnyilatkozásával. Tudom, hogy pénteken este volt, de Matolcsy György bejelentései miatt, és persze önös érdekből termeltem a GDP-t még szombaton is. Most, hogy a közszféra brutális leépítése már nem csak az én agyszüleményem, hanem be is lett jelentve hivatalosan, muszáj olyan elfoglaltságot keresni amitől megmaradok jó adós. Valamiből el kell tartanom a családot és a bankokat. De elkanyarodtam a témétól.

Megszólalt a zemberek embere. Nem tudom kia beszédírója, de röpke 3 perc főműsoridőben semmit nem mondot. Mármint egy önálló gondolatot. Az egész hablaty egy kis NENYI, egy kis Orbán, egy kis Szijjártó és egy kis Lázár. Bedobta valaki a randomgenerátorba és kijött A BESZÉD.

A nemzet képviselete számára kimerül a NENYI-ben, ami miatt meglehetősen egyszínűre sikerült. Olyan narancs szinűre. Olyan mélyen benyalt Orbán Viktornak, hogy talán a brüsszeli vacsorát is elérte. Párthovatartozását egyáltalán nem tudta levetni, de még alfestett egy kis Lázár "2/3-unk van ám! BEBEBE"-t. Mert a törvényesen megválasztott képviselőktől nem várható el, hogy ne érvényesítsék a választói akaratot. Beszarás.

Nem véletlen ültette oda Orbán Viktor. Marionettként viselkedik, és még a cérnák sincsenek álcázva.

Végül is nem csalódtam akkorát, mert nem is vártam mást a zemberek emberétől. Keveset szólalt meg eddig, de az sem hagyott mély nyomot senkiben. Beszédeinek szinopszisa annyi lesz, mint egy adóbevallás. Elfér egy söralátéten.

süti beállítások módosítása