civilcsizma.jpgMa reggel véletlen sikerült egy kis közszolgálatit hallgatnom reggel az autóban. Ráfér néha az ember fiára, hogy tudja ki, kivel van. A sukorói per háttere után egy éles váltással 7 óra 20 körül Minden Civilek Legeslegeslegcivilebbike került adásba. A siker garantált. A műsorvezető Kocsis Éva. Leírtam szó szerint:

Kocsis Éva: - Lesz új Békemenet?

Csizmadia László: - Ez mindig attól függ, hogy milyen a helyzet. A Békemenet arra szolgál, hogy összegyűjtsük a civilek álláspontjait, és adott helyzetben ügyek mellett álljunk ki. Tehát, hogy mikor lesz Békemenet, ezt a társadalom nagy része fogja számunkra meghatározni.

Kocsis Éva: - Mitől függenek ezek az ügyek?

Csizmadia László: - Ez két dologtól függ a civil világban. Az egyik az, hogy ,ilyen ügyeket támogatunk a kormány felé, és melyek azok az ügyek amelyek ellen tiltakozhatunk vagy tiltakozni kell vagy kritizálni kell. Jelen pillanatban nem látok olyan ügyet, amivel most fel kéne keresnem a civil világot.

forrás: mr1 168 óra

A társadalom nagy része ezek szerint ÉN, (mármint Csizmadia László), mert most nem, látok olyan ügyet egyes szám első személyben, amivel nekem egyes szám első személyben meg kell keresnem a civil világot.

Mert a civil világ hiába akar összevissza tiltakozni itt bármi ellen, ha ÉN nem látok olyan ügyet.

Ügy pedig nincs.

A másik az, hogy a két dolog ezzel ki is merült, mert nem beszélt a másik dologról. Elterelte magát azzal, hogy az Alkotmánybíróság döntése tulajdonképpen egy győzelem a demokrácia felett és a Fényességes különben is így szokott leszállni. Valamikor a riport felénél értem a munkahelyre, és mielőtt a fejem lerobbant volna a hülyeségektől kinyomtam a rádiót.

Rettenetes az a civil világ, ahol a legfőbb civilnek kell felkeresni a saját kis világát, hogy sétáljunk már egyet a molinó mögött. Volna itt egy kis ügy.

Nem fordítva kellene ennek (is) működnie?

süti beállítások módosítása