kövérmentes.jpg

Bekapcsolva maradt egy mikrofon, mondják. Mindenkinek ez jött le a hírről. "Nincs köztük (K)övér, az a halálom." Vagy nem erre gondolt a Miniszterelnök Úr? Lehet. De tegyük be a videót, mert van ott még érdekesség. Mondjuk az ATV.ét, mert abból merített mindenki:

Nem igazán értem én ezt a bekapcsolva felejtést. A videón 0:35-ig van igazán hang, utána "ebédszünet" és 1:22 után megint van hang. Közben kikapcsolódott a mikrofon?

Ami nekem igazán lejött, az 0:33-nál hallható. A tábornok urak nagyon magyarázzák Orbán Viktornak, hogy mit kell csinálnia, nincs is ezzel semmi baj. Nem úgy születik az ember, hogy tudja és nem is csinálja minden nap. A baj akkor kezdődik, mikor a tábornok úr kimondja a végzetes szót: "...végigvonulnak az arcvonalon, aztán BALRA el..." Na erre felkapja a fejét Viktor, jár az agya rögtön, "Hova keveredtem? Mit hord össze ez a tábornok itt? Balra el? Hát ki vagyok én, hogy balra? Megbolondult ez a vezérkar? Kormányváltás volt, vagy palotaforradalom?" Riadt szemmel fel is teszi a kérdést, előrelépve, hogy tisztán lásson: "Már elnézést, de mi az, hogy BALRA el?"

Egyébként itt vége is szakad a hangnak, tehát soha nem tudjuk meg, hogy vágta ki magát a tábornok úr, de a menet végén megdicsérte Viktor. Talán még ma is tábornok.

Viktor meg csak mosolyog a Parlamentben: "Még, hogy balra el!"

süti beállítások módosítása