Nem tűntem el, csak alkotói szabadságon voltam. (Na ez a nagyképű duma része volt.) Szóval iszonyatos mennyiségű munkán vagyok túl éppen, és a következő előtt egy kicsit írok. Megpróbálok rendszert csinálni belőle ismét, csak még nem tudom honnan veszem el az időt.

Úgy adódott, hogy megint csak a szalagcímeket olvastam el, aztán a nagy ésszerűsítésbe, meg a közigazgatás gyökeres megváltoztatásába belefáradva rám omlott a cím:

Pintér: több rendőr lesz az utcákon

forrás: kisalföld.hu


Össze is rándult a gyomrom rögtön. Nem így szokták bejelenteni a leépítést! Főleg attól jöttem zavarba, hogy a nem jól teljesítő megyei kapitányok, és persze velük együtt, szokás szerint osztályvezető szintig fűnyíró. Megy az ésszerűsítés meg a reform ezerrel.

Megnyugtatott persze a mi Sanyink, nem úgy van az. A sok rendőr az utcán a kéthetes rendrakás utózöngéje. Javult a közbiztonság, kevesebb a baleset, összefoglalva a rendőrség jól, sőt nagyon jól végzi munkáját. Talán ezzel próbálja tompítani az utóbbi két hét elitrendőr blamáit. Megy a vakítás, egy kis tüzijáték. A kis biztonságérzetünkre játszik, hátha elhisszük a mesét.

Nehéz már minket feldobni.

süti beállítások módosítása