Tökös csávó

Címkék: vélemény politika közélet

2011.03.20. 13:01

Tökös csávó ez a Lázár Jani, annyi szent. Lehet rá bármit mondani, nagyképű, arrogáns, a világtól elrugaszkodott, de akkor is tökös csávó.

Nem beszélt mellé ma, hanem kiállt, és "Bocs én voltam. Bocs, ezt mondtam." Ennyi.

És ennyi elég is. Biztosan emlékszik mindenki az elmúlt másfél év lebuktató videóira, hangfelvételeire. Akárkire mutogattak, főleg a baloldalon, jött a felháborodás, hogy hamisítvány, nem kivehető, hogy én vagyok, ki csinálta a felvételt ect... Most is emlékszik rá mindenki. Erre a Lázár szösszenetre nem fog emlékezni senki egy év múlva. Kiállt, és ennyit mondott: Bocs.

És ennyi elég is, mert nem vagyunk hozzászokva. Teljesen elszoktattak tőle az elmúlt húsz-negyven évben. A másra mutogatáshoz, a szar szétkenéséhez vagyunk szokva és szoktatva.

Elitélendő és számomra is felháborító amit mondott, de legalább vállalta.

Ehhez a témához kapcsolódik, ezért nem szeretnék neki külön posztot írni.

Gyurcsány Ferenc is reagált természetesen Lázár János szavaira. Annyira undorító módon, hogy semmivel sem különb, mint az amire reflektált.

Előadta, hogy ő milyen szegény körülmények között nőtt fel. Csak hétvégén volt hús és hét közben csak káposztás tészta és feltét nélküli zöldbabfőzelék. Majdnem elsírtam magam. 

Nem hiszem, hogy a kis Lázár Janika húst-hússal evett volna gyerekkorában, mint ahogy a hetvenes-nyolcvanas években felnőtt gyerekek 90%-a. És nem is jött elő azzal, hogy ő honnan hova ért. Azt mondta, hogy aki küzd az elérhet valamit. Nem a panelből házasodott be a pártelitbe, és trükkös privatizációs manőverekkel szerzett milliárdokat. Feri! Jobban tetted volna, ha ebben az ügyben csöndbe maradsz, és elsunnyogsz a balfenéken. A Te szádból hülyén jött ez a kritika.

 

süti beállítások módosítása