Értem én, hogy fülkeforradalom. Meg fenekestől kell felforgatni azt a világot, ami volt, mert a nyolc év ellenzéki politizálás is arról szólt, hogy mindenszar, amit a kormány csinál, és nem csinálhatunk végbélnyílást a szánkból. Azt is értem, mert mondták, hogy a választást az interneten nyerték. Még jó, hogy nem lottón. Meg az is tiszta, hogy egymillió lájkoló kell D(F)T-nek, hogy tudja mi az értelme az itthonlétnek, mert az Unióban már elszokott tőlünk.

De az már mindennek a teteje, hogy az államtitkár a facebookon üzenget a frakcióvezetőnek. Már itt tartanánk? Tényleg eljön az internetes demokrácia, amikor mindenki mindent megszavaz egy lájkolással (esetleg, ha nem sikerül, bekiabálja, hogy LIKE, én így szavaztam)?

Bencsik János üzent Lázár Jánosnak, hogy "hülye vagy fiam ülj le egyes!" Sem szakmailag, sem politikailag nem vállalható, hogy egy nehezen kicsikart megegyezést egy mozdulattal felrúgunk. Még jó, hogy néha valaki elolvassa ezeket az "egyéni" képviselői indítványokat, mármint rajtunk kívül, mert mi csak sóhajtozhatunk, mint vak kutya a holdvilágban, eredménye nem sok van.

Bencsik János persze tudta, hogy nem hazai szerveren kell megfuttatni ezt a kört, mert az hamar sötétül. Kirakta a facebookra, hadd lássa az egész világ, hogy nálunk már olyan fejlett a demokrácia, hogy nincs is szükség a Parlamentre, a belső telefonra meg még annyi sincs. És sajtószabadság is van. Az államtitkár is azt ír a facebookra, amit akar. Milyen diktatúra?

GYF meg röhög a markában. Ezek hülyébbek, mint én. Legalább a saját embereimet nem nyírtam a blogomon. (Igaz, akkor nekem kellett volna elsötétítenem. Akkor meg most hogy visongatnék a sajtószabadságért?)

süti beállítások módosítása