Visszatekintés

2010.12.27. 20:20

Egy mai komment hívta fel a figyelmemet erre a posztomra. Az idén február 2-n írtam. Lehet, hogy már akkor is bérrettegő voltam? Mindenki visszatekint a bloggerek közül. Én is:

Reset Hungary!

Címkék: közélet politika vélemény fidesz

2010.02.02. 09:49

"Visszatértem. Svájcból. Pénzügyi guruk kipipálva. Ők is szeretnék, ha a magyarokat a nemzetközi üzleti életben ismét komolyan lehetne venni. Velünk együtt ők is várják az újrakezdést. Reset Hungary!" - írta Orbán Viktor.

Aki a Facebook-on hackeli Orbán Viktor lapját odafigyelhetne egy kicsit, mert ismét félelmetes bejegyzés született. Legalábbis aki nem szereti az anarchiát, annak félelmetes. Nem növeli Orbán Viktor népszerűségét, hanem egyszerűen ijesztget.

A reset az informatika nyelvén az olyan újraindítást jelenti, amikor minden leomlik egy pillanat alatt, a függőben lévő programok nem állnak le, hanem végeszakad a folyamatnak. A gép természetesen újraindul, de az mesterséges összeomlás nem használ neki, különösen nem az épp futó proccesszeknek.

Restart esetén is újraindul a gép, de az éppen futó alkalmazásokat és folyamatokat leállítja az oprendszer. A restartban benne van a lehetőség, hogy a teljes összeomlás helyett a jó dolgok megmaradjanak, a rosszak pedig ne induljanak újra, mert azt nem akarjuk.

Apró dolognak tűnik, de ilyen marhaságokba kapaszkodnak bele az olyan posztírók, mint például én.

Ha "Reset Hungary!", akkor az egy kicsit félelmetes lesz. Lehet, hogy a fürdővízzel kimegy a gyerek is!

süti beállítások módosítása