Eléggé össze kellett zsugorítanom a térképet, de szerintem így is le fog jönni a problémám.

Szóval az LMP mindenkit szeret, és mindenkihez van egy kedves szava. Próbál minden rétegnek olyat mondani, amitől azt mondjuk, hogy csak rátok akarunk szavazni. A száraz tények azért mást mutatnak. Felzúztam a honlapjukra, gondoltam kampány van, nem árt ha körülnézek egy kicsit itt is. Nagyon rövid tájékozódás után, ami igazából a főcímek elolvasásában merült ki, rátaláltam a linkre, ahol meg lehet tekinteni hova kell leadni a kopogtató cédulát.

A főcímek között volt egy olyan mondat, hogy nem engedik el a vidék kezét. Hát nem is, mert meg sem fogják.

Az érintettség miatt belenéztem a dél-dunántúli régió térképébe és rájötem, hogy üres duma lenne, akármit is olvasnék, hiszen ez a térkép mindennél többet mond. A Dél-dunántúli régó az Somogy Tolna Baranya. A kék gurcik pont onnan hiányoznak ahol Somogyban és Baranyában a halmozottan hátrányos helyzetű kistérségek vannak. Szentlőrinc-Sellye-Szigetvár-Barcs-Nagyatád. Irdatlan mértékű munkanélküliség, fényévnyi leszakadás, melyet tovább mélyít, hogy nem csak a vasutat szüntették meg az Ormánságban, de még az M66-os gyorforgalmi út megépítését sem fogják megvalósítani.

Semmi esély a kitörésre. Még turisztikailag is elvágják a területet, mert megfelelő út és vasút infrastruktúra nélkül csak a katasztrófa-turizmusra lehetne építeni.

Az LMP is csak ott számít az emberekre, ahonnan várhat valamit. Ahova bele kellene rakni, ott az ember már a kutyának sem kell. Még választó polgárként sem.

süti beállítások módosítása