Elmúlt egy év

Címkék: én ünnep

2009.11.23. 18:19

Pontosan egy éve, egy hasonló ködös estén kilőttem magam a kibertérbe. Beregisztráltam az indára és elkezdtem virtuális életemet.

Nem volt terméketlen ez az egy év, hiszen két blogom is van. Van egy igen kritikus, amin ez a bejegyzés is születőfélben van, és van egy kicsit más, ami humorosnak indult, de arra ritkábban írok. Hiába, keveseb a vidámság mostanában.

Ezen a blogon 238 bejegyzés hagyta el a klaviatúrámat, amiből full amatőr lévén két címlapos is lett az elmúlt évben.  Kaptam hideget-meleget, de 17127 letöltött oldalon nem írhatok mindig olyanokat, ami mindenkinek tetszik. Szerencsére nem csak az országhatárt, de Európa határait is átlépte a véleményem, mert minden földrészen ovassák a cikeimet.

Innen köszönöm mindenkinek a támogatást és a bíztatást a folytatáshoz.

süti beállítások módosítása