Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Asszociáció

Címkék: vélemény szex

2009.11.20. 19:36

A blog eddigi tematikájától eltérő a mai poszt.

Egy boltban járva fedeztem fel a következő terméket a mai napon. Lefényképeztem a telefonommal, de nem sikerültek jól a képek, ezért letöltöttem a netről, szerencsére megtalálta nekem a gúgli.

Nem tudom ki mire gondol mikor először meglátja ezeket a képeket, de nekem beindult a fantáziám.

Na lebbentsünk egyet a fátylakon.

Ezeket egy papírboltban láttam, MERT SIMA ÁLTALÁNOS ISKOLAI FÜZETBORÍTÓK! Semmi 16-os karika, vagy egyebek. A mai világban ötödiktől felfelé már észreveszik az ilyesmit.

Nem tudom, hogy a lányok felvilágosítására szánták, vagy a fiúk figyelmének folyamatos szintentartására.

A lányok ugye rájöhetnek a borítóból, hogy ha a nyalókát így a lábuk közé kapják kb ennyi fehér folyadék hagyja el a végét.

A fiúk meg álmodoznak, hogy ha egy ilyen nő kapja a lába közé a nyalókát, akkor hányszor tudnak egymás után ennyi fehér folyadékot lövellni.

süti beállítások módosítása