Szomorú vagyok, mert megnéztem a blogom statisztikáit és rájöttem, hogy csak akkor olvassa többség, ha éppen a közönségkedvenc Orbán Viktor szavait próbálom szószerint értelmezni. Statisztikajavítás szempontjából kiváló alany a Fidesz. Még a megakommentáló rozsaszin buldog fedőnevű blogtipró is csak ezeket olvassa. Vagy csak a képre harap. (Az ő kedvéért beszúrom, nehogy hiányérzete legyen).

Majdnem minden oldalról ugyanannyi baromságra reagálok, de ha a kormányoldal hülyeségeit feszegetem, az senkit nem érdekel. Igazából mindegyikkel van valamilyen baj. Egyik sem az ideális megoldás, és ezt még megfejelik a látszólagos harcukkal.

Azért látszólagos, mert egy vendéglőben a fehér asztal mellett már csak a politikus ül. Mindegy melyik oldalt képviseli.

Szomorú vagyok, hogy ma olvasottságot csak a várható kormánypárt ütlegelésével lehet elérni.

süti beállítások módosítása