Új naptár

Címkék: vélemény munka tv2 üzlet celeb tv műsor

2009.09.15. 14:13

Nem szoktam tv-műsorokat kommentárni, mert arra ott a C:c blog, de muszály megtennem.

Tegnap véletlenül (nem véletlenül ám, mert hétfőn meg szoktam nézni, hogy ki szerepel a műsorban) a TV2-n megnéztem a Celebműszak elejét, Mikor megláttam, hogy mindenki Tüncikéje a marhatelepen fogja eltölteni a hetet nem bírtam elkapcsolni.

Nem az a lényeg, hogy rózseszin tütübe, körömcipőbe ment oda, mert a celebeknek nevezett hölgyek 90%-a így tett volna. Ebben nem volt semmi rendkivüli. Még a borjúhúzás is elment, mert ennyi pénzért kevesen nem vállalták volna. A lényeg az utána következő 15 másodperces bevágásban volt.

Mindenki Tüncije felismerve a nagy lehetőséget saját magát fotózta az éppen felállt, újszülött bocival. Rögtön rájött, hogy 2010-ben akár két, sőt három sorozatot is forgalmazhat a naptárjaiból. Egy kis Photoshop és beindul a biznisz. Tünci és Donatellácska, Tünci és Boci, Tünci & Donatellácska & Boci.

A lehetőségek végtelen tárháza áll rögtön rendelkezésére.

(Lehet, hogy ezt inkább a kergebirka.bolg.hu -ra kellett volna írnom.

süti beállítások módosítása