Ma a rektorok 54 milliós fizetésétől volt hangos a média, az előző napokban meg az Állami Számvevőszék 13., sőt 14. (beszarsz) havi fizetéséről.

Előre jelzem, hogy én is köztisztviselő vagyok, csak én az ág végén ülök, mint POM-POM. Föl-le. (40 évesen, havi nettó 120ért).

A rektorok is kitalálták, hogy valami alapítványba fizetnek be a pénzükből, ami ugye az adóalapot csökkenti, elvégre nem most ugrottak a falvédőről. Az ÁSZ dolgozói meg befizetnek a krízisalapba.

De mindenkinek a saját belátására van bízva, hogy mit tesz azzal a pénzel amit megkapott.

Szerintem basznak egy vasat is adni belőle.

Nem irigylem tőlük a pénzt, csak ezt a parasztvakítást nem szeretem.

Ezzel párhuzamosan, meg Buzibéla (Szollár Domokos rózsaszininges kisköcsög), mosolyogva bejelenti, hogy elrendelték a közszférában a létszámstoppot. Ami nem jelent leépítést, csak aki kiesik a rendszerből, annak a helyét nem lehet betölteni. Ezt mi burkolt létszámcsökkentésként értékeljük, mert egyszer, annak az embernek a munkája ránk marad, másrészt, ha így is működik a rendszer, akkor egy idő után elveszik a helyet és már soha nem látjuk viszont. Hozzáteszem, hogy az ág végén helyet foglaló kuli köztisztviselőknek már a szabadságolása is veszélybe kerül, olyan szinten elzavartak mindenkit. Viszont egy kulira legalább három-négy felső szintű és minisztériumi léhűtő jut. Elbocsátásnál viszont az metszést mindíg az ág végén kezdik. És lassan már 12. havi bér sem lesz, de ez már egy másik poszt témája lesz.

süti beállítások módosítása