Olvastam egy publicisztikát Bayer Zsolttól, mert el szoktam olvasni amit ír. Nem árt, ha olvas az ember az ügyeletes megmondóemberektől. A vélemény szabad.

Érdemes elolvasni: http://www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=174219

Különösen a következő rész miatt foglakozok az írással:

Ha csak egyetlen magyart is elvinnének, akkor mindjárt felébredne az amúgy teljesen impotens EU. Csak rá kell majd mutatni egy csallóközi magyarra, mondjuk egy nyolcvanesztendős Pali bácsira, s el kell mondani jó hangosan: Pali bácsit azért viszik éppen börtönbe, mert magyarul kért Kalmopyrint a gyógyszertárban, aztán meg nem volt hajlandó kifizetni az ötezer eurót. Ennyit kell tenni, barátaim.

Pontosan arra szólítja fel a Szlovákiai magyarokat, amitől itthon föláll a hátán a szőr. Az "Azért, mert én cigány vagyok?!" Ugye ismerős. Mindenki a falnak megy tőle, és különös utálatot vált ki abból aki hallja.

Szerintetek egy szlovákból nem vált ki hasonló érzést, hogy "Azért, mert én magyar vagyok?!".

Szerintem igen.

Néha el kellene gondolkozni, hogy mit ír le, mert olyan dologra nem kellen bíztatni azt akit szeretünk, amitől a másik oldalon meg hányingerünk van.

süti beállítások módosítása