Ma Budapesten a legfőbb problémát a Margit híd lezárása jelenti. Legalábbis a híradásokból ez jön le.
A nagyon magas rangú katonatiszt megpróbálta elmagyarázni az illetékes elvtársaknak, hogy mi a dörgés. Fejszámoló művésznek egyik sem nevezhető, mert a számok tükrében elveszve mindenki szájzárat kapott, ha mikrofont látott. Nem kellett volna, mert számológép nélkül is kimondhatták volna, hogy jól va na. Napoztunk egy jót a Duna parton, menjünk haza, mert halva született az ötlet.
Másfél évnyi pontonhíd, azaz cirka 548 nap. Napi 20 millió a fenntartása a pontonnak, a legszerényebb számítások szerint is. Ez 11 milliárd forint napi árfolyamon. A hídon naponta maximum 600 jármű (személyautó) kelhet át. Ez 328 800 autó a híd teljes életében. Ez autónként 33333 forintba kerülne a Fővárosnak. Már megérte.
Ráadásul jó sokszor szét kell szedni, mert a vizi út forgalmát nem akadályozhatják.
A tisztelt képviselőknek és szakembereknek nem azt kellett volna mondani, hogy most nem tudok érdemben nyilatkozni, hanem azt, hogy ez nem megoldás.
Ráadásul még "Manci"-nak sem lehet hívni, mert az már volt 1945-46-ban. Igaz akkor nem ezt az irdatlan autófogalmat kellett a hátán cipelnie, hanem az alapvető gyalogos összeköttetést a város két része között.
Szóval, ez legföljebb "Pót-Margit híd" lehetne.
Reméljük nem lesz.