Kultúra

Címkék: vélemény politika közélet mszp mdf

2009.06.05. 22:17

A bejegyzésben szereplő két képet én magam abszolváltam ma délután szerény kisvárosunkban.

Aki jobboldali érzelmű, az most zárja be az oldalt, mert nem érdemes tovább olvasnia.

Nem azért kapnak megint, mert nem szeretem őket, hanem mert megérdemlik.

Az első képen az Mszp választási plakátja látható. Valakinek nagyon tele lehet a töke velük, mert ekkora véres spriccelést egyébként nem tudna produkálni. A plakáton szereplő nő egyébként jól néz ki, úgyhogy először szexuális indíttatásúnak véltem a dolgot, de férfiemberként tudom, hogy olyan magasra, ahol az óriásplakátok vannak, még húszévesen sem lehet fellőni. Szóval egy jól irányzott fehér és rózsaszín keverékkel sikerült beteríteni a plakátot. Mondjuk, ha feketével csinálta volna még megértem, mert az fed rendesen, de így csak jobban felhívta a figyelmet.

 

A másik kép szintén kies városunkban készült. Mire ideértek már elfogyott a fehér, vagy rájöttek, hogy nem látszik. Így, hogy a két férfi "egymáson" van és le vannak öntve rózsaszínnel, olyan szdszeses hatást keltenek. Kicsit olyan "más"-nak tűnik a dolog.

 

 

 

 

 

Jobboldali plakátot természetesen nem tudok mutatni, mert egyik sincs leöntve. Se Fideszes, se Jobbikos.

A kultúra ismét veri a biztosítékot.

süti beállítások módosítása