Reccs....!

Címkék: vélemény politika közélet seres mária

2009.04.30. 19:38

Ma reggel 4 óra 58 perckor hatalmas reccsenés lett az életem. Valószínű saját naívságom csapdájába estem és lehet, hogy ezért fáj annyira.

Tavaj decemberben én is beálltam a sorba, hogy az egyenlőbbnél is egyenlőbbek csak számlával vehessék fel a költségtérítésüket, mint mi földi halandók. Tetszett a kezdeményezés, főleg azért, mert a demokrácia alapját képező NÉP indította el. Egy névtelen senki, akit aztán a média felkapott, de nem volt nagyon elszállva magától. Beálltam a sorba és én is hozzájárultam a 605 000 aláírás összegyűjtéséhez. A kezdeményezőt meghívtás a Parlamentbe, mikor a népszavazásról döntöttek a "honatyák".

Nagyon megtetszhetett neki, mert az előző kezdeményezésen felbuzdulva létrehozta a Civil Mozgalom nevű egyesülést?, pártot?, civil szervezetet? vagy nemtudoménmicsodát. Ezzel az összes eddig elért eredményét kivágta az ablakon. Beállt abba a sorba ami ellen eddig harcolt. Ki érti ezt?

Felhívást tesz közzé, hogy gyűjtsünk össze 20 000 kopogtatócédulát. Neki.

Rafinált.

Nem elégszik meg a holmi magyar parlamenti fizetéssel, mindjárt uniós kell neki. Meg valószínű a pártfinanszírozás semfogja csípni a szemét. Meg ha beállt már a sorba, akkor a többi sem. Aki korpa közé keveredik, megeszik a disznók. Gondolom Ő is ismeri ezt a mondást.

Szép szlogent is kitalált mellé :"Számoljunk együtt, hogy számoljanak velünk."

Meghogy, még 9 napunk van, hogy meglepetést okozzunk.

Sajnos abban az országban, ahol Győzike sztár lehet, biztosan meglesz a 20 000 kopogtatócédula.

Seres Mária pedig röhög a markában.

Kíváncsi lennék, hányan látják ezt még így?

süti beállítások módosítása