Szóval inkább ideírom: Beszarok!

Csak így egyszerűen. Azt hittem vége a kutyakomédiának, de nem. Sőt! Nagy Feró örökbecsű dalából idézve: "Fokozódik a drámai feszültség!". Mivel nem mindenki olyan öreg mint én, nem tudhatják, hogy valamikor a "Ki csinál szódát?" című Bikini dalból idéztem. Akkor még a Feró énekelt a Bikiniben és hetekig vezette az IM (Ifjúsági Magazin) sikerlistáját. Tizenegynéhány éves fejjel nem nagyon értettem miről szól, de ma már igen, és nagyon aktuális.

Szóval Bajnai Klón Gordon egyre klónabb. Feri ugye egy ügyes zsaroló lépéssel maradt pártelnök, még tavaly. Na dettóra ezt a forgatókönyvet eszelte ki BG, csak egy kérdőív formájában. Leírta egy fecnire az összes olyan ötletét, amibe bele lehet gebedni, és mint egy szerződést, mindenkivel aláíratja, hogy támogatják. Egyébként nem vállalja. Próbálja utánozni a nagy elődöket, hogy "Nem ígérhetek mást, csak vért és könnyeket.", csak az Ő szájából ez kicsit másként hangzik. A libások már tudják mennyit ér az ígérete. Kiáll a Feritől tanult retorikával, csak nem billenti félre a fejét, mert leesne a helyéről, és előadja, hogy mindenkinek áldozatot kell hozni. Minden családnak fájni fog. Neki is? Nem azt mondja, hogy kisebb parlament lesz, meg kevesebb minisztérium és minisztériumi képviselő, meg kevesebb felesleges bizottsági tag, hanem dögöljön meg a kisember. Nem teszik? Kit érdekel.

A másik, amitől kiakadtam, hogy Lendvai Ildikó maradt az egyetlen elölt az Mszp pártelnöki posztra. Azt hittem nincs lejjebb, de van. Ma olvastam a Magyar Hírlapban, hogy "ez az egyetlen esélye, hogy bekerüljön a "munkásmozgalmi panteonba"". Hát tényleg. El fognak csicseregni Ibolykával. Ja! És fellendül a botoxpiac.

süti beállítások módosítása