4. X

Címkék: én szülinap érzelmek

2009.03.28. 10:43

Borzasztó dolog történt velem ma. Ma vagyok 40 éves. Elkeserítő és felemelő egyben.

Elkeserítő, mert tegnap voltam egy jó barátom temetésén. A fejfán ennyi: Élt 74 évet. Elgondolkoztató, hogy több mint a fele már nekem is elment. Rettenet. Borzalom. Szinte még nem is éltem. Nem láttam még a tengert, és még nagyon-nagyon sok dolgot nem láttam és nem csináltam még. Például még nem bungy jumpingoltam. Sem gumival, sem anélkül. Ez csak vicc volt. De még síelni se síeltem.

Felemelő, mert a lányom még csak tíz éves, és még annyit kell élnem mire felnő! Sokat kell segítenem rajta, és még sokáig kell terelgetni a helyes útra. Szóval még rengeteg feladat áll előttem. Bár erre már valószínű kevesebb jut, mint negyven év.

süti beállítások módosítása