Azért tudunk élni

2009.03.12. 20:52

Meg kell, hogy mondjam őszintén remélem az állatvédők nem nagyon kattintgatnak rám.

Márcsak azért se lenne szerencsés, mert én húsevő lévén az ehető állatban a kaját látom.

Lehet dobálni a köveket, csakhát nehezen viselem, mikor a városi madámok nem eszik meg az egészbesütött malacot, mert az olyan mint az igazi. Hát szerintem nem olyan, mert az is csak egy sima sülthús, csak nincs előre szétdarabolva. És így néz ki.

Na ez csak bevezető volt, hogy nehogy elmaradjon a szokásos háborgás.

De.

A mai nap olyat kaptam a barátomtól, amit 40 éves fejjel sem látta még.

Íme:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem kell találgatni.

Ez kérlek szépen mangalica, sima disznó és dám keveréke. És mitől ilyen alakú? Hízott kacsa begyébe van töltve. Még soha nem láttam ilyet.

Szerintem nagyon guszta.

 

süti beállítások módosítása