Akkor folytatódik a Széchenyi terv vitáta bocsátott verziójának fikázása elemzése.
Nem verte ugyan ki a biztosítékot az olvasók között az első rész, de minden nagyobb lélegzetű dolgot emészteni kell egy kicsit.
Most egy bekezdést szúrtam ki a 15. oldalon, ami még a bevezető része, de már nem az. A baloldali kommentárokat olvasva ez a bekezdés jellemzi legjobban az Új Széchenyi Terv lényegét:
A baloldali média már az első este azt nyilatkozta, hogy az egész lózung azért lett létrehozva, hogy a jobboldali vállalkozások kapjanak azokból a pénzekből, amit ide csoportosít át a Kormány. Az idézett szövegben ez feketén-fehéren benne van.
Talán annyit tévednek az elemzők, hogy a még hezitáló, de "jobbra vágyó emberek" kapnak inkább lehetőséget. Aki már a jobb oldalon van, azt nem kell elcsábítani. Igazi, a multikat idéző marketing. Az új ügyfél után jár csak a jutalék, aki már be van etetve, már úgyis menthetetlen.
(Holnap egy ábra elemzése jön. Remélem olvasható módon be tudom emelni).